Monday, June 7, 2010

Warm =D

2010年6月7日




HOLIDAY~!!!!!



WOOOHOOOO!!



I am officially FREEEEEEEE~~YEah baby ~ XD

HMM~ May day Concert’s feature still appear in my mind frequently.

A very tremendous inspiration:D

Feel so much to buy their T-shirt ~But i didn’t saw it tat day T.T

so sad..><




AM going to tidy up my RUBBISH BIN cupboard.owwwhhh~~~ really messy till I dunno how many shirt inside that terribly cupboard.But is ok, I will clean up everything and arrange it professionally ~muhahhaha~



DSC09115

我不需要你的任何承诺。

你知道的。

所以,你的每一句,显得更可贵。




昨晚,温暖。

你总是成功扬起我的嘴角。





你可以全力的去做你的事,

反正,我一定会等你。




不管几夜,几天,几年。

我会笑着,抱抱疲惫的你。

我会和往常一样,用我那算是全身最有力的手肘帮你按摩那酸得不得了的肩膀。

我一样会要求你张开嘴巴,让我动动你的牙齿。

我会闻着你独有的味道,投入你的怀抱。




看着你那炯炯有神的眼睛,

认真又带着点稚气的说着自己想要的未来,

对我以前曾说过想要的东西,没忘记并许下承诺的那神情,

亲爱的,你不知道那时的你让我觉得暖暖的。

而且,很帅=)




I love u darling=)

2 comments: